CORONAVÍRUS tájékoztató

 

Tisztelt Ügyfeleink!

Társaságunk elsődleges célja közösségünk minden tagjának védelme, a járvány hazai terjedésének megakadályozása, a járvánnyal összefüggő kockázatok csökkentése.

Miután felgyorsult a koronavírus terjedése Európában, és elérte Magyarországot is, Magyarország Kormánya vészhelyzet elrendeléséről döntött, melyet 2020.03.11-én kihirdetett.

A jelen helyzetre való tekintettel az irányadó minisztérium és a tulajdonos utasítására

ügyfélszolgálatunk látogatását meghatározatlan időre felfüggesztettük

Személyes ügyintézés helyett az alábbi elérhetőségeinken állunk rendelkezésére:

Lakossági ügyfélszolgálatunk telefonos elérhetősége: 87/321-567

Lakossági telefonvonalainkat a személyes ügyfélfogadás szüneteltetésének idejére kibővítettük.

Közületi ügyfélszolgálatunk telefonos elérhetősége: 87/777-010

Telefonszolgálat működési ideje:            

Hétfő:              8-12
Szerda:            7-19
Péntek:            8-12

Telefax (87/321-567): hétfőtől vasárnapig 0-24

Levelezési cím: NHSZ Tapolca Nonprofit Kft., 8300 Tapolca, Halápi u. 33.

Lakossági e-mail cím: ugyfelsz.tapolca@nhsz.hu

Közületi e-mail cím: kozulet.tapolca@nhsz.hu

Honlapunkon szolgáltatásainkról teljes körűen tájékozódhat: www.nhsztapolca.hu

Az ügyfélszolgálati munka az alábbiak szerint került átalakításra:

  • személyes ügyfélszolgálat bezárásra került
  • a földszinti bejárati ajtón kívülről és az emeleti bejárati ajtón kívülről az ügyfelek tájékoztatása kifüggesztéssel (1. számú melléklet)
  • elsődleges kapcsolattartás az ügyfelekkel telefonon és e-mailen, azonban elsődlegesen az idős korosztály ügymenetének biztosítására postai úton is
  • a levélpostai küldemények a postaátvételt követő 1. munkanapon kerülnek kibontásra és feldolgozásra
  • telefonos alvonalak fővonalra állítása, rögzítésük biztosítása
  • telefonon csak a hulladékgazdálkodással és a pandémiás helyzetből adódó változásokról, megtett közegészségügyi intézkedéseinkről, az ügyintézési mód megváltozásáról adható ki tájékoztatás
  • telefonon személyes adatváltozás elfogadása, szerződést érintő változtatások elfogadása/rendezése a formanyomtatványok kitöltésének hiánya miatt nem megengedett, ezek az ügyek telefonon nem kerülhetnek elintézésre
  • telefonon közölhetők az elintézési módok: e-mail, postai levelezés
  • e-mailváltás kezdeményezhető a honlapról is
  • a honlapon teljes szolgáltatási rendszerünk és valamennyi ügy elintézési módja részletesen megtalálható, a szükséges formanyomtatványok letölthetők
  • a formanyomtatványok eljuttatási módja az ügyfélszolgálatra: szabályszerűen kiöltve, aláírva fényképként vagy szkennelt formában csatolva, illetve korlátozottan postai úton.

Vigyázzunk egymásra, családunkra és magunkra!

Tapolca, 2020.03.13.

Ficsor Elza
ügyvezető