A veszélyhelyzet alatt lejáró okmányok cseréjével kapcsolatos tájékoztatás

TÁJÉKOZTATÓ

lejáró okmányok cseréjével kapcsolatban

 

A Veszprém Megyei Kormányhivatal Sümegi Járási Hivatala felhívja a lakosság figyelmét, hogy a veszélyhelyzettel összefüggő rendelkezések alapján a 2020. március 11. és 2022. május 31. között lejárt, illetve lejáró személyazonosító igazolványok, vezetői engedélyek és útlevelek 2022. június 30-ig érvényesek.

Kérjük tisztelt ügyfeleinket, hogy a zökkenőmentes ügyintézés, a torlódások és a hosszan tartó várakozás elkerülése érdekében minél előbb gondoskodjanak a lejáró okmányok cseréjéről.

Az ügyintézéshez kérjük szíveskedjenek magukkal hozni a lejárt okmányukat, a lakcímet igazoló hatósági igazolványt (lakcímkártyát), a vezetői engedély cseréjéhez az orvosi alkalmassági véleményt.

A lejáró okmányok cseréjéhez nincs szükség előzetes időpont foglalásra a kormányablakokban, de a várakozási idő minimalizálása érdekében javasoljuk az időpontfoglalást. (Időpontfoglalás telefonon: 1818, online: https://idopontfoglalo.kh.gov.hu/bejelentkezes)

A Sümegi Járási Hivatal Kormányablak Osztály (8330 Sümeg, Kossuth L. u. 14-16.) ügyfélfogadási ideje:

                        Hétfő: 8:00 órától  18:00 óráig

                        Kedd: 8:00 órától 16:00 óráig

                        Szerda: 8.00 órától 18:00 óráig

                        Csütörtök: 8:00 órától 16:00 óráig

                        Péntek: 8:00 órától 12:00 óráig

 

Köszönjük az együttműködést!