Tisztelt Ügyfeleink!
Társaságunk elsődleges célja közösségünk minden tagjának védelme, a járvány hazai terjedésének megakadályozása, a járvánnyal összefüggő kockázatok csökkentése.
Miután felgyorsult a koronavírus terjedése Európában, és elérte Magyarországot is, Magyarország Kormánya vészhelyzet elrendeléséről döntött, melyet 2020.03.11-én kihirdetett.
A jelen helyzetre való tekintettel az irányadó minisztérium és a tulajdonos utasítására
ügyfélszolgálatunk látogatását meghatározatlan időre felfüggesztettük
Személyes ügyintézés helyett az alábbi elérhetőségeinken állunk rendelkezésére:
Lakossági ügyfélszolgálatunk telefonos elérhetősége: 87/321-567
Lakossági telefonvonalainkat a személyes ügyfélfogadás szüneteltetésének idejére kibővítettük.
Közületi ügyfélszolgálatunk telefonos elérhetősége: 87/777-010
Telefonszolgálat működési ideje:
Hétfő: 8-12
Szerda: 7-19
Péntek: 8-12
Telefax (87/321-567): hétfőtől vasárnapig 0-24
Levelezési cím: NHSZ Tapolca Nonprofit Kft., 8300 Tapolca, Halápi u. 33.
Lakossági e-mail cím: ugyfelsz.tapolca@nhsz.hu
Közületi e-mail cím: kozulet.tapolca@nhsz.hu
Honlapunkon szolgáltatásainkról teljes körűen tájékozódhat: www.nhsztapolca.hu
Az ügyfélszolgálati munka az alábbiak szerint került átalakításra:
- személyes ügyfélszolgálat bezárásra került
- a földszinti bejárati ajtón kívülről és az emeleti bejárati ajtón kívülről az ügyfelek tájékoztatása kifüggesztéssel (1. számú melléklet)
- elsődleges kapcsolattartás az ügyfelekkel telefonon és e-mailen, azonban elsődlegesen az idős korosztály ügymenetének biztosítására postai úton is
- a levélpostai küldemények a postaátvételt követő 1. munkanapon kerülnek kibontásra és feldolgozásra
- telefonos alvonalak fővonalra állítása, rögzítésük biztosítása
- telefonon csak a hulladékgazdálkodással és a pandémiás helyzetből adódó változásokról, megtett közegészségügyi intézkedéseinkről, az ügyintézési mód megváltozásáról adható ki tájékoztatás
- telefonon személyes adatváltozás elfogadása, szerződést érintő változtatások elfogadása/rendezése a formanyomtatványok kitöltésének hiánya miatt nem megengedett, ezek az ügyek telefonon nem kerülhetnek elintézésre
- telefonon közölhetők az elintézési módok: e-mail, postai levelezés
- e-mailváltás kezdeményezhető a honlapról is
- a honlapon teljes szolgáltatási rendszerünk és valamennyi ügy elintézési módja részletesen megtalálható, a szükséges formanyomtatványok letölthetők
- a formanyomtatványok eljuttatási módja az ügyfélszolgálatra: szabályszerűen kiöltve, aláírva fényképként vagy szkennelt formában csatolva, illetve korlátozottan postai úton.
Vigyázzunk egymásra, családunkra és magunkra!
Tapolca, 2020.03.13.
Ficsor Elza
ügyvezető